zondag 3 mei 2009

Zou ik een goede mensenfluisteraar zijn?


Wat ik van de week weer mee maakte met dat huisgenootje van mij zucht
Het was half 7 in de ochtend en ik hoorde haar mopperen en foeteren. Ze was duidelijk iets kwijt,
Nu is ze dat wel vaker maar niet zo vroeg ik de ochtend en ze werd steeds bozer. Met een beetje fantasie zag ik rookwolkjes uit haar oren komen.

Ik liep achter haar aan want het zag er leuk uit een huisgenoot die op haar knieƫn door de kamer kroop. Maar ze keek naar me met een blik van wegwezen. Als die boos is dan is er geen goed kattengaren mee te spinnen hoor.

Ik ging maar snel in mijn mandje zitten en probeerde in haar hersens te komen (ze zegt tenminste dat ze die heeft) ik mauwde zacht mrauw priiii mrauw (vertaald wat ben je kwijt dan)

En opeens wist ik het ze was haar sleutels kwijt. Ik ging snel mee zoeken en keek onder de bank waar ik altijd alles verstop en in mijn krabpaal. De kattenbak (tja je weet nooit hier) en opeens had ik ze gevonden en je raad nooit waar!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten