zondag 3 mei 2009

Hij vindt mij ook lief!!!

Je raad het nooit, ik dacht van de week laat ik mijn poezenmail eens lezen en wat zag ik mail van Doerak. Yes!!!! Ik had trillende pootjes en begon helemaal te beven. En begon snel te lezen:



Lief draakje,

Sinds het afgelopen weekend moet ik steeds aan je denken. Zeker nadat ik je aan de telefoon gehad heb. Wat hebben we een plezier gehad he. Je bent wel een lekker fel dondertje zoals je door de kamer heen rende. En mij steeds op mijn neus probeerde te slaan. Miauwwwww wat was dat leuk. Ik moet nog miauwlachen als ik er aan denk. Ik had graag wat lekkere visjes voor je gekocht maar ik heb straf omdat ik aan de telefoon gezeten heb. Ik krijg maar liefst 3 weken geen kattenzakgeld.

Maar als ik wel weer zakgeld krijg dan koop ik wat leuks voor je. Jammer dat er geen katten valentijn is he. Maar weet ik heb een goed idee. We zorgen gewoon dat het er wel komt. Laten we als datum 10 mei nemen dan is het onze valetijnsdatum.

Wanneer kom je weer spelen? Ik doe elke dag het lekkere geurtje op in de hoop dat je even langs komt maar ik snap ook wel dat jouw huisgenootje moet werken. En alleen over straat is veel te gevaarlijk voor je. Nou snoezenpoesje van me een dikke lik over de neus en misschien tot snel.

Jouw Doerak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten