zaterdag 16 mei 2009

Nieuw beestje in de familie

Goede morgen wat een lekker weer he. Ik zou het liefst met mijn bolle buikje in de zon gaan liggen maar mijn huisgenootje is een beetje bang uitgevallen. De denkt dat ik van het balkon afval. Tsssssssss miauw ik ben best al groot hoor. Ik vraag me af wanneer de mensenkittens van mijn huisgenootje naar buiten mochten toen ze nog klein waren. Vast en zeker met een dik touw om hun middel aan de boom vastgebonden zodat ze niet weg komen lopen.

Over klein gesproken ik heb er een hondennichtje bij het is een chimiauwmiauw en ze heet Luna. en ze is klein!!!!!!!!!!!!!!!!! nog maar 10 centimeter. Ze ziet er wel lief uit hoor. Ze is net als ik wit en ze speelt ook graag met een bal. Toch maak ik me wel zorgen ze is zo licht als een veertje. Wat nu als het gaat waaien? Dan waait ze misschien wel weg. Ik hoop dat haar baasje gewichtjes aan haar voetjes doet.



Lief he enne miauw miauw ik voel me ineens zo groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten