vrijdag 22 mei 2009

Hangkittens

Hallo allemaal

Ik heb een kado gekregen van mijn huisgenoot. Een kattenbar, nou ja een drinkfontijn. Het water komt er vanzelf uit en gaat dan weer terug in de bak. zo heb ik altijd lekker vers water. MMMMMMMM Als mij huisgenootje een keer een weekend weg is, ga ik de katten van de buurt uitnodigen kunnen we gezellig met zijn allen om de bar hangen. ;-)

Van het weekend was er nog een verrassing, mijn broertje Vlekkie was op visite. Zoals jullie weten woont Vlekkie bij die leuke jongen Danny.

Ik was eerst wel een beetje boos toen ik zag dat vlekkie er was. Altijd als ik hem zie loopt hij me te pesten en dat terwijl het mijn huis is. (nou van mijn huisgenootje dan) Maar zoals het altijd met broertjes gaat loopt hij me steeds te plagen. Alleen ben ik veel stiller dan hem en kan ik heel goed sluipen. Ik oefen altijd met mijn baasje we doen dan wie het eerste in bed is. Als zij aan komt stormen schiet ik langs haar heen en miauw dan nog net niet van "Gewonnen"!

Dus Vlekkie zat gezellig te miauwen met mijn huisgenoot toen ik heel zachtjes op het bed sprong en ineens "Boeh"miauwde hij sprong een gat in de lucht.... en ik had pret voor 10 muizen.

Maar na een tijdje ging het wel goed. We hebben het een beetje uit gemiauwd en zijn samen voor hangkittens gaan spelen. Lekker relaxed in de krabpaal soms er even uit om wat water te drinken en soms elkaar weer achterna zitten. Maar voornamelijk waren we hangkittens. Cooooool

Geen opmerkingen:

Een reactie posten