maandag 11 mei 2009

Ik zou soms zo graag eens willen weten wat katten denken!


vandaag is Draakje een beetje lui en wilde me niet influisteren wat ik op haar Blog moest zetten zoals ze gewoonlijk doet. Dat gaf mijn de kans om eens goed te kijken wat een kitten aan gedrag kan vertonen.

Mijn vriend was zich aan het scheren met een elektrisch scheerapparaat en Draakje vond het maar erg raar. Ze zat op het hoekje van de bank te kijken en je zag bijna de vraagtekens in haar ogen staan.

Ze bleef het gebeuren geruime tijd opnemen en had na een tijdje de moed om het ding aan te vallen wat toch erg dapper is voor een klein kattenmeisje.

Ook kan ze soms heel druk zijn met stoffen diertjes waarbij de muisjes en een klein hondje haar favoriet zijn. Ze neemt ze in haar bekje en sleept ze door het hele huis. Ze maakt dan van die kleine miauw geluidjes. (het is ook lastig om te miauwen als je mond vol zit) Het gebeurt dan ook regelmatig dat ik een stoffen muis in mijn bed vind.

Al met al kan ik heerlijk genieten van een kleine kitten die langzamerhand aan het uitgroeien is tot een waardig dametje. En al doet ze soms dingen die niet mogen, het weegt niet op tegen het plezier wat ik aan haar beleef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten