dinsdag 26 mei 2009

Kittens je hebt er alleen maar last van!

Het is alweer een paar dagen geleden dat mijn huisgenootje een kitten mee bracht en ik ben er nog steeds niet blij mee. Ik probeer het wicht al steeds duidelijk te maken dat ik wil dat hij weggaat, maar het lukt nog niet erg. Soms geef ik hem een mep of bijt ik in zijn oor, maar hij doet net of er niets aan de hand is.

Is echt niets aan hoor op deze manier. Hij kan niet eens rennen dan rolt hij om. En hij snapt niet eens dat je tegen een balletje moet slaan zodat het kan rollen. En als mijn huisgenootje hem oppakt praat ze op een speciale manier met Pumpkin (Blehhh).

Als ik voor hem ga zitten durft hij niet eens weg, het is echt een bangebroekkat hoor. Soms loopt hij me voorbij en dan zeg ik tegen hem "wie heet er nu Pumpkin" dan steekt hij zijn neus in de lucht. Zal wel komen doordat zijn moeder van goede huize komt. L.B. Miauw.

Alleen als hij eten krijgt, dan eten we samen van zijn bordje. Miauw Miauw, hij mag dan een halve raskat zijn, ik ben een slimme huis- tuin- en keukenkat. Zo krijg ik alle lekkere hapjes en ik denk stiekem 'ik pest je toch lekker weg'. En dan ook nog het delen hè. Moet ik mijn kattenbak delen met het mormel! Hij doet niet eens de rand omlaag als hij geweest is en weet je hoelang het duurt voor hij klaar is.



Pffffffffff heb ik dat. Wil er nog iemand een kat kopen!!! Je krijgt er een zak knikkers bij kado en mijn liefste speeltje (zeg maar niets tegen mijn huisgenootje hoor, ze is het vast niet met me eens).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten