zaterdag 23 mei 2009

Ik ben boos!



Ik ben boos, De dag begon zo mooi de zon scheen ik had net lekker aan mijn waterbar gehangen en mijn huisgenoot ging weg. Rust dus ik hing wat op de bank was mijn hangkitten imago aan het oefenen en net toen ik dacht miauw ik verveel me ging de deur open en hoorde ik iets wat ik niet wilde horen en gingen mijn haren overeind staan. Het klonk als een hele hoop kleine kittens op een hoopje en waar ik al bang voor was: er kwamen 2 krijsende kittens uit het mandje. "Dagggg rust"

Ik liep naar ze toe en dacht hoppa zal maar even een boze stiefkat spelen en ze gelijk vertellen dat er met mij niet te spotten valt. Dus ik gaf mijn "ik ben een kat die niet voor de poes is" demonstratie. Nou ze schrokken zich rot --niet dus---

Er ging er een met Danny mee en de ander die een stomme naam heeft " Pumpkin" bleef bij ons. Met die naam ga ik hem nog vaak pesten. Fijn, had ik dat! Ik ben maar onder de bank gekropen en heb daar lekker de hele dag liggen mokken. O ja, voor ik het vergeet: hij heeft nog vlooien ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten