zondag 31 mei 2009

Hallo hier een spinsel van Pumpkin
















Hoi hoi

Zoals jullie al weten ben ik enige kater in het gezelschap van poezen. Draakje kennen jullie al en mijn huisgenootje ook al inmiddels.

Ik ben hier nu een weekje en ik moet zeggen dat het me best wel bevalt. Ik krijg lekker eten en mag slapen zoveel ik wil, spelen ga ik nu ook beetje begrijpen en Draakje laat soms ook haar aardige kanten zien.

Al wil ik het wel even over Draakje hebben. Die doet sinds gisteren zo vreemd! Ze rolt over de grond met haar kont omhoog slaakt van die kreetjes die ik nog nooit eerder gehoord heb. Zelfs niet van mijn mama.

Vannacht hoorde ik haar bellen met Doerak en ze zei heel teleurgesteld "o je bent een ex-kater". Ze zocht op Internet in de rubriek; katers die wat willen, maar ook daar had ze geen succes. Ik zag haar de krant doorspitten in de rubriek "Wil je een kater voor je plezier, bel dan hier". Maar na vele belpogingen kroop ze teleurgesteld in haar mandje met een blik in haar ogen die zei "ik ga mijn stoere bink niet vinden".

Dat gaf me toch wel te denken hoor, ik ben de enige (kater)man in huis en ik moet maar snel groot en sterk worden om de dames te gaan beschermen. Zou kater judo me helpen? Ik zie het al voor me als iemand mijn dames gaat lastig vallen en ik te voorschijn kom en met de kreten ahh en oooh, oefff even met mijn pootjes sla en iemand wegjaag.

Ik vraag aan mijn huisgenootje maar een abonnement voor de katten sportschool. Zodat ik heel veel katerballen krijg. Ehh ik bedoel natuurlijk katerspierballen.

Dat was het voor deze keer kusjes van Pumpkin. (of is dat niet katerig)

1 opmerking:

  1. Ik zit weer te grinniken op m'n balkon. Doerak zit wat blozend z'n ex-mannelijkheid schoon te likken als ik hem het stukje voorlees. Hij mauwgromt iets dat klinkt als 'ik kom over een paar maanden met plezier de dokter helpen met die kleine'.
    Ik geloof dat Minoes Draakje wel begrijpt. Misschien kunnen de dames eens samen op stap voordat ze dat plezier wordt ontnomen...

    BeantwoordenVerwijderen