dinsdag 1 september 2009

Het is lang geleden....

Hallo hier is Draak weer met een nieuwsbericht.

Nee hoor ik had gewoon zin om wat te laten schrjven. Dus ik ben op de schoot van mijn huigenoot gekropen die keek me aan alsof ze wilde zeggen "hee Draak zit je niet verkeerd"
Het is ook nooit goed. (zucht)

Kleine Bink is aardig aan het groeien al heeft hij nog last van grote oren. Als hij daar nu eens mee luisterden maar nee hoor. Ik kan 10 keer op zijn miauws zeggen dat hij op moet zouten maar luisteren! ho maar.


Het is wel grappig dat we samen ondeugend kunnen zijn. Ik gooi alles op de grond voor hem en hij gaat ermee vandoor. En laatst had mijn huisgenoot de w.c deur weer eens open laten staan, nou dat was leuk. We gingen het huis versieren overal lagen slingers. Alleen de vloer dan. We kregen het trapje niet uitgeklapt anders hadden we het ook aan de muur kunnen hangen. Helaas we moeten nog een beetje groeien.

Over groeien gesproken Binkie eet niet zo goed en krijgt steeds wat anders erbij te eten. Ik krijg niks want mijn huisgenoot zegt steeds dat ik een dikke kont krijg. Miauw moet je die van haar eens zien, zou een nijlpaard jaloers op zijn. Maar ik heb er iets op gevonden. Ik heb met Binkie afgesproken dat als hij wat laat staan ik zorg dat we steeds leuke dingen gaan doen zoals in de gordijnen klimmen en op de tafel springen zodat de glasplaat gaat glijden (grijns) en dat doet hij nu. Het leven van een kat is best wel mooi.

Poot allemaal van Draakje en Binkie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten