donderdag 9 juli 2009

Hallo Draak hier!

Hoi hoi hier weer een bericht van Draakje.

Het is 10 dagen geleden dat ik naar de dierenarts moest. Ik had al behoorlijk de pest in omdat ik geen eten gehad had. Miauw!! Ik heb nog lopen zoeken naar het telefoonnummer van de dierenbescherming, want ik vond dat het niet kon. Mij geen eten geven! Bij de dierenarts aangekomen kreeg ik een prikje. Ik weet nog dat ik dacht 'als ik die persoon te pakken krijg ga ik haar flink krabbelen' maar ik kreeg ineens heel veel slaap!!!

Na een tijdje werd ik wakker en ik dacht nog van 'wow alles ziet er anders uit... beetje mistig...', maar na een tijdje ging het wat beter. De kater van mijn huisgenoot kwam mij halen en ik mocht even bij hem blijven. Binnen zat Pumpkin maar die zag er niet goed uit hoor, arm ventje.

Om een uur of 7 gingen we naar ons huisje en kreeg ik de schrik van mijn leven! Mijn poot en buikje waren geschonden. Welke mafkat had met het scheerapparaat gespeeld!? Over mijn buik liep een geschoren baan zo groot als een vierbaansweg, ik kan me nooit meer vertonen! Mijn kattenjeugd is verpest Miauwww.

Oke oke... misschien overdrijf ik wat.

Nu is alles weer een beetje goed. Ik moest nog wel voor controle en ik keek of ze niet weer iets in haar handen had waarmee ik mijn haar kon kwijtraken, maar gelukkig was dat niet het geval. Ze zei nog wel dat ik iets te slank was. Nou, doe ik daar al die oefeningen voor. Ze is gewoon jaloers!

Inmiddels is mijn broertje ook een "hakkie takkie weg zakkie" kater en is, zoals jullie hebben kunnen lezen, Pumpkin overleden. Mis dat kleine boefje.

Binkie is nu een deel van ons gezin geworden en ik merk dat ik er nu wat beter mee om kan gaan. Het is dan ook wel een aardig ventje hoor; rustig en weet denk ik niet wat kattenkwaad uithalen is. Hij kan zo rustig wachten tot iedereen wakker is en dan komt hij pas een beetje tot leven. Mijn huisgenootje zei nog "Binkie kan je zitten aankijken met zijn mooie grote ogen alsof hij vragen wil of hij eruit mag.

Mijn huisgenootje heeft vakantie en is gezellig thuis. Al moet ze eens afleren mij steeds over mijn kop te aaien... ik ben een grote meid hoor!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten