zondag 21 juni 2009

Uitbreiding in de famillie!

Wij kregen gisteren een e-mail van een van de kittens van mijn huisgenoot.


Lieve Draakje en Pummkin,

Ik ben jullie nichtje of neefjekitten, mijn mama weet niet precies wat ik ben, het is allemaal nog zo klein. Mijn naam is Dazzlynn afgekort Dazzy. Aangenaam.(Dazzy geeft een pootje aan Draakje en Pumpkin)




Ik woon bij de jongste dochterkitten van jullie huisgenoot. Mijn baasje zei dat ik maar even moest lezen op jullie blogje, maar kan ik helemaal nog niet dus ik ben op haar schoot gekropen en ze heeft me voorgelezen. Zo lief van haar. Prrrrrrr. Het is echt hymiauwisch zoals jullie schrijven. Misschien dat jullie ook mij eens kunnen schrijven. Want jullie zijn nu ook kittenfamilie van mij toch?

Gisteren ben ik hier voor het eerst komen wonen. Mensenkitten Chantal mijn baasje kreeg mij voor haar verjaardag. Vond het wel spannend, een echt nieuw huisje maar was ook wel heel bang. Vreemde mensengezichten maar ook die van mijn drie mensen baasjes van Chantal. Mensenkitten van jullie huisgenoot, en de man van Chantal. Daar omet ik het wel even over hebben. Hij lijkt een beetje op een zwarte kater en heeft een heel mooie kattenvacht op zijn hoofd. Her is vast een ras-mensenkitten.

Ik heb veel onder de bank gelegen en daar alles in me opgenomen. Gisterenavond had ik al mijn kattenmoed bij elkaar geraapt (dat lag hier en daar onder de bank) en ben een rondje gaan lopen door dit voor mij vreemde huisje. En vond daar een bakje met kattenmelk, een bakje met kattenbrokjes en ook niet te vergeten mijn kattentoilet die heb ik gelijk maar eens uitgeprobeerd en kan je zeggen hij is luxeeee!!!!! Het ruikt er citroentjesmiauwfris. Na deze ontdekkingstocht ben ik maar gaan slapen.

Vanmorgen had ik genoeg kattenmoed om de kater van mijn baasje eens te gaan plagen en wakker te maken!!! Toen kwam ook het mensenkitten naar beneden. En die ben ik van onder de bank maar eens gaan bekijken het is best een lief knulletje hoor maar ik moet soms wel rennen op mijn korte kattepootjes als hij me door heeft.

Nou lieve draakje en pumkin ik ga weer gauw stoppen want ik ben een beetje miauwtjes.(moe dus)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten