zondag 14 juni 2009

Het was weer een bewogen weekend!

Wat een weekend je zou er kattenkop hoofdpijn van krijgen. Mijn huisgenoot was jarig en al haar kittens en aanhangkittens waren er. Ook het minikitten was er. Wow die is groot geworden. Maar goed ik zag ze aankomen en dacht 'hoppa onder de bank'. Lekker veilig, "miauw". Alleen die ene brutale kitten, Mireille heet ze geloof ik, haalde me onder de bank vandaan. Nou, ik gaf haar een blik en waarschuwing... die heeft voorlopig wel respect voor me!

Ik voel me nog steeds een beetje raar en verlang zo naar een kater dat ik van de week een vluchtplan had gemaakt. Ik had de hele dag gewerkt aan een touwladdertje en dat verstopt tussen mijn speeltjes. Toen iedereen sliep heb ik het laddertje gepakt en ben de slaapkamer ingekropen, en wilde net via het raam naar buiten gaan om het het laddertje vast te maken toen mijn huisgenootje me hoorde. Zucht die is ook zo snel wakker. Ik werd gelijk de kamer uitgezet. Miauw heb ik dat.

Weer ff roddelen:

Pumpkin was op de bak geweest en had aan zijn pootje een beetje poep. Miauw!!! Hij ging bij de kater van mijn huisgenoot zitten en die zei wat ruikt het naar poep. En ja hoor op zijn shirt een dikke vette poep pootafdruk. Miauw lachen!!!!!!!!

En van de week was mijn huisgenootje een beetje boos op haar prinsje Pumpkin, ze zaten te spelen en hij beet haar in haar neus. Hij kreeg te horen dat het niet mocht Bla bla bla. Maar ze zag niet dat ik giechelmiauwend onder de deken kroop. Ik mag dat ventje wel.

Van de week zag ik hem heen en weer zwaaien in de gordijnen hij wil niet alleen een spion worden, maar ook Tarzan geloof ik.




Zo lief, samen op een stoel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten