dinsdag 28 april 2009

Zal ik hem bellen



Het is nu een paar dagen geleden en ik heb nog niets van mijn grote vlam gehoord, zou hij nog aan me denken. Ik heb er slapeloze nachten van gehad. En ik kon er ook niet met mijn huisgenoot over praten want die sliep natuurlijk al. Echt een mensen slaapkop hoor.
Toen ben ik maar stoffenmuizen gaan vangen maar na een tijdje ging dat ook vervelen. Al ben ik wel de grootste stoffen muizenvanger die er is. Eerst sluip ik ze af en dan bijt ik ze in de muizenbillen en ren er mee door het huis. Af en toe leg ik er een op het bed van mijn huisgenootje maar die doet er niets mee. Als ze nu een gezellig mee ging doen en ook met een stoffen muis in haar mond door het huis ging rennen. Maar ik denk dat we dan heel snel visite hebben van mannen in witte jassen, waarschijnlijk denkt zij dat ook. Soms heel soms is ze wel verstandig. Miauwwwww


Ik liep dus een beetje vervelend te zijn toen ik opeens de telefoon zag. Mijn drakenpoezenoogjes begonnen te stralen en ik sloop er naar toe. Eerst nog even aan de deur van de slaapkamer geluisterd maar mijn huisgenoot had het te druk met het omzagen van een boom. Ik snap niet dat ze geen boswachter wordt. Zagen kan ze als de beste.
Oke ik sloop dus naar de telefoon en drukte op het knop van de kater van mijn vriendin. Lang leve de sneltoetsen. Miauwwwwwwww
Miauwww klonk het door de telefoon met het huis van kater Makor u miauwt met Doerak. Ik wist eerst niet wat ik moest mauwen maar al snel had ik weer praats voor 10 en hebben we de hele nacht zitten miauwen door de telefoon.
Was reuze kattiggezellig nu alleen nog even wat sparen voor de hoge telefoonrekening die mijn huisgenootje krijgt. Mischien hebben ze nog ergens een poes nodig die bordjes af wil likken.
Miauwwwwwwwwww wat is het leven van een drakenpoes toch goed.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten